BGE BMW Mike Pan

Przydatne skrypty i dema technologiczne wraz z plikami źródłowymi. Wszystko co przydatne przy tworzeniu gier.
Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 685
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

BGE BMW Mike Pan

Postautor: maniek » 28 lip 2012, 13:21

Mike Pan stworzył naprawdę extra modele samochodów BMW, do tego zoptymalizował je do BGE. Udostępniam linki do tych plików.. może wykorzystamy coś do Engine co araagon?? przyjrzyj się fizyce czerwonej BM-ce :)

Obrazek

http://www.mediafire.com/?xd0b4ji8yyi92bf

Obrazek

Plik do ściągnięcia
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

araagon
Posty: 245
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: BGE BMW Mike Pan

Postautor: araagon » 28 lip 2012, 14:36

Już testowałem wcześniej fizykę jazdy Mika Pana, nawet umieściłem parę razy prototyp Engina z tą fizyką, i główny problem jaki napotkałem to bardzo niestabilne zachowanie na nierównościach, do tego jazda w poślizgu jest niemożliwa, lub bardzo ograniczona. Nie wiem czy testowałeś to co zamieściłem w Temacie o Enginie ale jest nawet nieźle moim zdaniem.
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 685
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: BGE BMW Mike Pan

Postautor: maniek » 28 lip 2012, 20:15

Testowałem właśnie i myślę że lambo słabo skręca i nie ma hamulca ręcznego.. Nie wiem moje zdanie na tą chwilę że fizyka BMW bardziej mi odpowiada.. nie chodzi mi tu o to żeby Ci dociąć czy coś, bo nie oto tu chodzi... na nierównościach nie testowałem muszę to sprawdzić
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
szymon5596
Posty: 156
Rejestracja: 19 lip 2012, 19:23

Re: BGE BMW Mike Pan

Postautor: szymon5596 » 06 sie 2012, 11:24

Fizyka jazdy w tym pliku to nic wielkiego, bardziej podobają mi się samochody. Jakby takiej jakości auta były w Enginie, było bardzo dobrze..

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 685
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: BGE BMW Mike Pan

Postautor: maniek » 06 sie 2012, 11:28

Niestety przy BMW jest użyty modyfikator SubdivisionSurface dla tego tak fajnie to wygląda.. Nie wiem czy będziemy mogli sobie na takie coś pozwolić w Engine.. Być może niestety niedoskonałości będziemy musieli maskować teksturami.
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Kelo821
Posty: 67
Rejestracja: 19 lip 2012, 20:29

Re: BGE BMW Mike Pan

Postautor: Kelo821 » 06 sie 2012, 19:37

Oj ludzie, na pewno nie! Nie wolno tego używać w grach bo to już nie jest game art. Zauważyliście jakie ten samochód ma opony? Jakbym miał oceniać optymalizację to wstawiłbym 1 z wykrzyknikiem. Takiej jakości są samochody "wystawowe" czyli tylko i jedynie do menu. Z tego co pamiętam to w Gran Turismo takie samochody mają do 500k trisów, ale te co jeżdżą tak do 100k razem z dopracowanym wnętrzem (i na zoptymalizowanym silniku).
My musimy się zmieścić od 10k do 25k, tak byłoby akurat i dosyć next genowo :)
Podkręć swój procesor do 6Ghz i patrz z uwagą jak płomienie go pożerają.


Wróć do „Zasoby”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość