Strona 1 z 1

Work and drive

: 21 sty 2014, 21:36
autor: Nersael
Ciężko powiedzieć czy ta gra jest ukończona, może to bardziej wersja próbna, którą tworzyłem dwa lata temu.
Jak na to patrzę to tragedia, dziś większość rzeczy zrobiłbym zupełnie inaczej. Można pomyśleć, że wstyd coś takiego pokazywać, ale pamiętam, jak pokazałem znajomemu to nawet długo się koparką bawił, szczególnie jak odkrył, że można wywrotkę koparką przestawiać.
To ta z tych gier co zazwyczaj w koszu lądują, ale może ktoś się pobawi, albo podpatrzy różne rozwiązania.

link zawiera spakowany plik blend
http://dysk.onet.pl/link/etRyV
uruchamiamy i wciskamy p(powinno działać). na wersji blendera 2.66a działa. Przy nowszy wersjach proponuje gdzieś do jakiegoś skryptu na scenie co raz się uruchamia dopisać dwie linijki:
import PhysicsConstraints
PhysicsConstraints.setContactBreakingTreshold(0.0001) # albo (0.00001) jakby koła podskakiwały.

chodzimy strzałkami z shiftem biegamy
a,z zmieniamy biegi
s,x - operowanie ramieniem koparki
d,c - operowanie łyżką
q - blokada układu różnicowego w koparce
f - otwieramy elementy pojazdu, wchodzimy do pojazdu(chyba), wchodzimy do pracy
w większości menu obsługujemy strzałkami, zatwierdzamy enter
ctrl+e albo ctrl+s(nie jestem pewien) odpala/gasi silnik

Zielony samochód ma koła na wykończeniu, ale w warsztacie można wymienić.

Jak pamiętam to chyba klawiszem "C" wyciągamy tel kom

Grę zaczynamy przed domem(nie mam mapy to warto zapamiętać lokację), idziemy na przystanek i do pracy. Z przystanku przy pracy idziemy do Office gdzie przy drzwiach wduszamy klawisz "F"(powinno działać).
W pracy im więcej kamienia wrzucimy na wywrotkę tym więcej zarobimy. (nie pamiętam jak kończy się pracę, ale chyba klawiszem ESC i wybieramy odpowiednie okienko strzałkami).