Strona 7 z 7

Re: Reaktywacja VIPER

: 31 sty 2018, 12:41
autor: Troll
Chyba już rozumiem. Chodzi Ci prawdopodobnie o maksymalne kąty odchylenia obiektu (w tym przypadku wieżyczki). Powiem szczerze, że raczej nie będę wiedział jak Ci z tym pomóc, ale znalazłem wątek na BlenderArtists, który może Ci pomóc rozwiązać ten problem:

https://blenderartists.org/forum/showth ... via-Python

Re: Reaktywacja VIPER

: 31 sty 2018, 18:21
autor: maniek
Ciekawy problem do rozwiązania.. Nic na razie nie przychodzi mi do głowy, ale nawet jak się znajdzie sposób "usztywnienia" niebieskiego Cube'a, to trzeba jeszcze uważać, żeby lufa nie przenikała przez statek w pewnych sytuacjach..

Re: Reaktywacja VIPER

: 05 lut 2018, 23:44
autor: araagon
https://youtu.be/aMs_b4I3ofk

Dodałem zmienione tło razem z mgłą, do tego zmienione są wybuchy statków...

Re: Reaktywacja VIPER

: 06 lut 2018, 0:26
autor: maniek
oooo i wrócił kosmos.. teraz fajnie to wygląda ;) Czy ty korzystasz z UPBGE?? Może by warto skorzystać z geometry instancing dla asteroid??


P.S. fimiki z youtube możesz dawać ze znacznikiem "youtube"

Re: Reaktywacja VIPER

: 09 lut 2018, 21:44
autor: araagon
Nie używam UPBGE. Musiałbym sporo przerobić. Jak otwieram plik w UPBGE to mam mniej więcej 10klatek mniej niż w standardowej wersji. Do tego nie wszystkie scrypty działają właściwie.

Poniżej niewielki test skryptu light scattering. Przerobiłem go i dodałem dodatkowy skrypt do zmiany położenia słońca aby wszystko w miare się zgadzało z obrazem.


Re: Reaktywacja VIPER

: 09 lut 2018, 22:32
autor: maniek
Wow.. ten scattering jest prześwietny ;)

P.S. Musisz podawać pełne linki do YT żeby działało na forum ;)

Re: Reaktywacja VIPER

: 09 mar 2018, 22:05
autor: araagon
Wstawiam plik blend dla zainteresowanych:

http://www.mediafire.com/file/5b28t1qp613fhv0/earth2128%20test11.rar

Na razie brak mi czasu na dokończenie pierwszego levelu.... takie życie.