Reaktywacja VIPER

Tutaj pracujemy wspólnie nad projektami w BGE.
Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: krasnoludek » 31 paź 2014, 13:12

Nie wiem, czy to jest to, o co Ci chodzilo, ale zamieszczam tak czy siak.

http://sendfile.pl/128591/Laser.blend1

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 31 paź 2014, 17:22

Dzięki kolego za pomoc, nie do końca o to mi chodziło ale dziękuje ci za zainteresowanie. Z moich eksperymentów wynika że nie da się tego zrobić tak jak chcę, tzn. ray nie może pominąć obiektów z włączoną fizyką niestety niezależnie od tego co by nie było w properyty zapisane.
To teraz mam inne pytanie. Czy da się za pomocą tego lasera odejmować życie cubowi? Bo tego też nie jestem w stanie ogarnąć.
Problem jest taki że gdy dodaje jakiś obiekt w miejscu uderzenia ray (tak aby powodował uszkodzenia obiektu) to laser zaczyna odbijać się od tego obiektu i wygląda to dziwnie, zaczyna się skracać aż do początku. Jest na to jakiś sposób?
araagon

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: krasnoludek » 31 paź 2014, 18:13

Zacznijmy od tego, że w Twoim Blendzie ta kropka na końcu lasera, która ma się "zderzać" z kjubem jest nastawiona na "No collision", także tutaj nawet obiekt nie wie, ze dostaje :)

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 31 paź 2014, 19:18

Masz racje, ale zauważ jak ustawisz tą kropkę jako obiekt z kolizją to laser odbija się od tej kropki i skraca go z każdym taktem do początku.
Więc to nie rozwiązuje problemu.
araagon

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 31 paź 2014, 21:55

Dobra znalazłem rozwiązanie, może nie najlepsze ale działa.
Tą kropkę ustawiłem jako obiekt z kolizją a uruchamianie modułu Laser.main ustawiłem na "truelevel triggering" co dwa takty, wtedy resetuje się pozycja kropki i nie przybliża.
araagon

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 02 lis 2014, 20:48

http://youtu.be/q-CGSIgT4iY
Mała aktualizacja, dodane:
-HUD(prosty na razie)
-pasek życia przeciwników
-Laser:)
araagon

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: krasnoludek » 03 lis 2014, 14:38

Szczerze, to ja bym nie dawał tam w ogóle tego lasera, wyglądało lepiej bez niego, ale to tylko moja opinia.

Ogólnie się fajnie prezentował, tutaj jednak jakoś psuje moje wrażenie, do innej gry może i OK :ugeek: .

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 03 lis 2014, 17:16

Może i tak zrobię.
To będzie tylko taki jednorazowy laser, który będzie się ładował długo a jego promień będzie niszczył wszystko na swojej drodze, a wrócę do starych strzałów.
araagon

Awatar użytkownika
pawianek
Posty: 61
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:20

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: pawianek » 03 lis 2014, 19:38

a mi tam się podoba laser :D. może zrobić tak żeby laser był przede wszystkim do niszczenia tarcz energetycznych ? fajnie by było jak by były jeszcze pociski naprowadzane :)
Jeśli zechcemy możemy stworzyć wiele wspaniałych i dobrych rzeczy :)

araagon
Posty: 231
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Reaktywacja VIPER

Postautor: araagon » 04 lis 2014, 12:35

Zmieniłem jednak ten laser na poprzednie pociski, będzie nadal dostepny jako dodatkowa broń która tak jak pisąłem będzie się ładowała długo.
co do pocisków naprowadzających to juz testowałem takie, niestety to nie takie proste ponieważ potrzebny byłby dodatkowy system naprowadzania tzw ' lock on target". Na ta chwilę pocisk wystrzelony podąża za obiektem, następny też ale w przypadku zniszczenia obiektu pociski odlatują sobie gdzieś i nie szukają kolejnego celu. Pomyslę nad tym.
araagon


Wróć do „Projekty zespołowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości