Strona 1 z 7

Reaktywacja VIPER

: 09 paź 2013, 15:33
autor: araagon
Witajcie!!
Trochę mnie nie było ostatnio ale postaram się nadrobić zaległości.
Aby trochę rozruszać to forum proponuje wspólne tworzenie gry, arcadowej strzelanki w stylu sci-fi. W newsach kiedyś zamieściłem tą gierkę ale była mocno niedopracowana. Szukam pomocy w tworzeniu obiektów, lokacji itp. Myślę że warto w taki styl gry iść bo jest dość łatwo ją zrobić w Blenderze.
Poniżej mały link pokazujący możliwości Blendera, prawie 1300 obiektów na jednej scenie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem LOD:
http://youtu.be/cmGbBeylSGM

Każda asteroida jest obiektem dynamicznym porusza się itd.

Re: Reaktywacja VIPER

: 10 paź 2013, 11:20
autor: araagon

Re: Reaktywacja VIPER

: 15 paź 2013, 19:00
autor: Dagon
Ładna kolorystyka tekstur i modele statków. Uszanownko ;) Przypomina trochę Star Wars Battlefront.

Re: Reaktywacja VIPER

: 20 paź 2013, 16:18
autor: szymon5596
Jak wyjdę na prostą z kilkoma sprawami chętnie pomogę, ale to najprędzej w grudniu, jak nie od stycznia... Ale myślę, że tę grę można by fajnie zrobić, kto wie może nawet wydać na Steama (ostatnio widziałem kilka gierek w kolejce Steam Greenlight czy jak to się tam nazywa). Tylko jedno jest pewne - w dwóch gry zrobić się nie da i kropka.

Re: Reaktywacja VIPER

: 27 lis 2013, 19:42
autor: araagon
Miałem chwilkę czasu by wymodelować nowe asteroidy i o to efekt:
http://youtu.be/vo5iX06-_pU

Re: Reaktywacja VIPER

: 12 gru 2013, 18:41
autor: maniek
Robi wrażenie.. Widać że to są porządnie zrobione modele, a nie kombinowanie teksturami ;)

Re: Reaktywacja VIPER

: 13 gru 2013, 7:46
autor: araagon
Może i robi ale jak na razie to nikt nie pomaga mi przy tym projekcie, a też sam na razie nie mam dużo czasu na to. Do zrobienia jest bardzo dużo. Na razie zrobiłem tylko podstawową scenę z asteroidami, ziemią i tłem, do tego jeden rodzaj wybuchu. Trzeba by zrobić kilka rodzajów broni i wybuchów, podstawowy hud, system namierzania i podświetlania przeciwnika z jakimś radarem..... Długo bym musiał wymieniać co trzeba zrobić.

Re: Reaktywacja VIPER

: 13 gru 2013, 9:03
autor: maniek
NO własnie.. choćby nie wiem jak prosta gra w swoim zamyśle, zawsze jest dużo rzeczy do zrobienia ;/

Re: Reaktywacja VIPER

: 16 gru 2013, 22:10
autor: araagon
http://youtu.be/bOoETmWwQ6w
Mały postęp, nowy typ eksplozji i rozpadające się asteroidy. Do stworzenia tego użyłem dodatku o nazwie Cell Fracture.

Re: Reaktywacja VIPER

: 16 gru 2013, 22:53
autor: CacholaPL
Szacun ! Chociaż przydał by się HUD, ale wszystko w swoim czasie

@edit: wiesz, że jest już Blender 2.69 ?