Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Tutaj pracujemy wspólnie nad projektami w BGE.
Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: janek » 24 maja 2013, 21:23

Witam :D

Ostatnio obiecałem że zrobie reakrutacje gdy gra będzię już coś miała. I tak więc się stało. Wszystko chodzi świetnie. Zostało jeszcze zrobić dynamiczną zmiane tekstury na polu. Ale to się zrobi w locie ;) Na polskim rynku gra będzie miała nazwę Polski Symulator Farmy:
Obrazek

Przedstawiam wam bardzo wczesną Alphe.
http://www.youtube.com/v/5nDgW_fz2ME
P.S oglądaj w 480 lub 720p bo w niższej jakości wygląda tzw. "gównianie", nie widać detali. Spowodowane jest to kiepskim renderem Win. Live M.M (po wrzuceniu z Frapsa).

Ciepło i mile przyjme:
2 programistów.
∞ grafików 3D (oczywiście nie tylko traktory trzeba modelować ;) )
2 modelarzy mapy ( wystarczy że zaprojektują ukształtowanie terenu)
2 dźwiękowców.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2013, 8:14 przez janek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 273
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: Woobuz » 24 maja 2013, 23:03

Świetny prototyp :D Jeśli chodzi o rekrutację, to mogę pomóc z udźwiękowieniem gry ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Dagon
Posty: 94
Rejestracja: 21 lip 2012, 15:30

Re: Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: Dagon » 25 maja 2013, 11:34

Dobre to, mogę pomóc dalej.

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: janek » 13 cze 2013, 16:02

Chętnych proszę o kontakt na te adresy:

e-mail : mirtvol@gmail.com
GG: 44088634
Skype: martinv801

Zaskocze was teraz ;) Projekt będzie komercyjny. Nie którzy myślą że na BGE nie można tego robić, a ja wiem że można. Wszystko zależy jak napiszecie licencje waszej gry.
http://www.blender.org/forum/viewtopic.php?p=71142&sid=66c5bb0bb2693be1c4d3bb6a07a63f06

Kto będzie wydawcą?
-Cdp.pl

Dlaczego?
-Cd projekt jest bardzo otwarty na sprzedaż gier od początkujących producentów. Oczywiście tylko i wyłącznie wersji elektronicznych.

Dlaczego tylko elektronicznych a nie również pudełkowych?
-Aby sprzedawać pudełka trzeba mieć budżet, co sprawi problem bo go nie ma. A od wersji elektronicznych wydawca bierze tylko % od zysku (dość spory)

A co jeśli się nie uda?
-Zostaje zrobić wersje darmowego MMO*i brać zysk z Itemshop. Co będzie również kosztować (serwery) . Ja bym się tym aż tak nie martwił bo są firmy które dają pożyczki na projekty game-dev. Ale to plan B.


Edit:
Chętnie przyjme teraz kogoś kto by wymodelował gospodarstwo.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
version v0.14
Poprawki:
-płynnie działający switch pomiędzy kamerami w ciągniku
-SSAO filter
-Auto lokalizacja cieni
-optymalizacja dla cieni
-kontrola zaczepu
-funkcja bohatera w grze
-widok TPP i FPS dla player'a
-autokorekcja kierunku poruszania się bohatera
-kontrola rozruchu silnika
-poprawienie dźwięku silnika


Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: Fyex » 19 cze 2013, 1:11

Weź wyciagnij te ręce u tego farmera w dół, sa nieproporcjonalne

egraf89
Posty: 23
Rejestracja: 09 lut 2013, 20:50

Re: Euro Farm Simulator [REKRUTACJA]

Postautor: egraf89 » 31 sie 2013, 22:40

Pomogę! Nie zawsze będę miał czas ale damy radę.
Mogę coś niecoś jako grafik porobić.


Wróć do „Projekty zespołowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość