[TTG 1] Rudolf biegacz
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
EDIT: Spacja do "odpalenia" terenu,
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Aha... hmm wychodzi, że animacja armatury strasznie zżera klatki
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Felioz, zauważyłem, że model Rudolfa posiada fizykę static. Zamieniając ją na no collision nagle płynność gry poprawiła się i teraz mam stałe 60 klatek. No i przy wczytywaniu terenu już nie wystąpiła sytuacja nagłego spadku fps'ów do 18. Ciągle ładnie się odpalało.
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Potwierdzam... 60 fps, aż miło 

Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Mała aktualizacja, dodałem "otchłań" w której można przepaść. Są to słabo przeźroczyste trapezy leżące płasko jeden nad drugim blisko siebie, zakrywające cały obszar widoczny w kamerze, tuż pod powierzchnią terenu. Podobny efekt można osiągnąć nodami ale spróbuję tego gdy aktualna otchłań pochłaniać będzie fps-y. Mostek jeszcze prowizoryczny, tak jak menu (ale teraz działa). https://drive.google.com/file/d/1C1Bgc-GeyW1NYhPIbahR1AZ0lTliBYzG/view?usp=sharing
Zachęcam do komentowania. Jak działa, jak sie podoba i na jakim sprzęcie.

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Hmm, te otchłanie dziwnie działają.
Najczęściej gdy spadnę, to Rudolf po prostu popyla pod mapą nie reagując na nic (gdy podskoczę i Rudolf powróci na mapę, przy następnym spotkaniu z otchłanią interakcja zostanie poprawnie odczytana i nastąpi powrót do menu).
Również przechodzenie przy większych otchłaniach sprawia, że płynność spada z 60 do 40 klatek. Po ich wyminięciu znowu wraca płynne 60 klatek, ale ta nagła zmiana płynności działa negatywnie doświadczenia z rozgrywki
Najczęściej gdy spadnę, to Rudolf po prostu popyla pod mapą nie reagując na nic (gdy podskoczę i Rudolf powróci na mapę, przy następnym spotkaniu z otchłanią interakcja zostanie poprawnie odczytana i nastąpi powrót do menu).
Również przechodzenie przy większych otchłaniach sprawia, że płynność spada z 60 do 40 klatek. Po ich wyminięciu znowu wraca płynne 60 klatek, ale ta nagła zmiana płynności działa negatywnie doświadczenia z rozgrywki

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Po spadnięciu w dół Rudolf przenika przez wszystko aż dotknie wielkiej płaszczyzny z materiałem który go zabija. Nie chcę jechać klasykiem ale "u mnie działa", znowu nie mam pojęcia co może być nie tak ale mam jeden domysł.
Okay, teraz otchłań jest jedną powierzchnią, poprawiłem jej materiał. Odpalane ze Standalone`a, spacją się respałnujemy (można dwa razy).
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing
Okay, teraz otchłań jest jedną powierzchnią, poprawiłem jej materiał. Odpalane ze Standalone`a, spacją się respałnujemy (można dwa razy).
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Teraz wszystko śmiga ładnie
Super wykonałeś tą opcję kontynuacji.

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Mała aktualizacja. Kurz, animacja skręcania, pauza ("esc" i "dowolny klawisz").
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing
Re: [TTG 1] Rudolf biegacz
Animacja skrętu bardzo fajna. Nie wiem tylko czemu ja zginę, to duch leci dalej i w sumie może przelecieć całą mapę. Jak jestem w menu i kliknę Esc to pojawia się obracający Cub'e w WireMode
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl
Wróć do „Gry w trakcie realizacji”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość