[TTG 1] Rudolf biegacz

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 139
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 30 kwie 2019, 10:55

EDIT: Spacja do "odpalenia" terenu,

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 30 kwie 2019, 14:13

Aha... hmm wychodzi, że animacja armatury strasznie zżera klatki
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 72
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Jaskier26 » 30 kwie 2019, 21:00

Felioz, zauważyłem, że model Rudolfa posiada fizykę static. Zamieniając ją na no collision nagle płynność gry poprawiła się i teraz mam stałe 60 klatek. No i przy wczytywaniu terenu już nie wystąpiła sytuacja nagłego spadku fps'ów do 18. Ciągle ładnie się odpalało.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 30 kwie 2019, 23:09

Potwierdzam... 60 fps, aż miło ;)
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 139
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 05 maja 2019, 12:50

Mała aktualizacja, dodałem "otchłań" w której można przepaść. Są to słabo przeźroczyste trapezy leżące płasko jeden nad drugim blisko siebie, zakrywające cały obszar widoczny w kamerze, tuż pod powierzchnią terenu. Podobny efekt można osiągnąć nodami ale spróbuję tego gdy aktualna otchłań pochłaniać będzie fps-y. Mostek jeszcze prowizoryczny, tak jak menu (ale teraz działa). https://drive.google.com/file/d/1C1Bgc-GeyW1NYhPIbahR1AZ0lTliBYzG/view?usp=sharing
:) Zachęcam do komentowania. Jak działa, jak sie podoba i na jakim sprzęcie.

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 72
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Jaskier26 » 06 maja 2019, 20:26

Hmm, te otchłanie dziwnie działają.
Najczęściej gdy spadnę, to Rudolf po prostu popyla pod mapą nie reagując na nic (gdy podskoczę i Rudolf powróci na mapę, przy następnym spotkaniu z otchłanią interakcja zostanie poprawnie odczytana i nastąpi powrót do menu).
Również przechodzenie przy większych otchłaniach sprawia, że płynność spada z 60 do 40 klatek. Po ich wyminięciu znowu wraca płynne 60 klatek, ale ta nagła zmiana płynności działa negatywnie doświadczenia z rozgrywki :(

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 139
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 06 maja 2019, 21:48

Po spadnięciu w dół Rudolf przenika przez wszystko aż dotknie wielkiej płaszczyzny z materiałem który go zabija. Nie chcę jechać klasykiem ale "u mnie działa", znowu nie mam pojęcia co może być nie tak ale mam jeden domysł.
Okay, teraz otchłań jest jedną powierzchnią, poprawiłem jej materiał. Odpalane ze Standalone`a, spacją się respałnujemy (można dwa razy).
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 72
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Jaskier26 » 07 maja 2019, 17:10

Teraz wszystko śmiga ładnie :) Super wykonałeś tą opcję kontynuacji.

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 139
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 13 maja 2019, 12:41

Mała aktualizacja. Kurz, animacja skręcania, pauza ("esc" i "dowolny klawisz").
https://drive.google.com/file/d/1MjG8bCatlXVFOL5ydhV9P-ym9hVELJ0L/view?usp=sharing

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 721
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 18 maja 2019, 14:29

Animacja skrętu bardzo fajna. Nie wiem tylko czemu ja zginę, to duch leci dalej i w sumie może przelecieć całą mapę. Jak jestem w menu i kliknę Esc to pojawia się obracający Cub'e w WireMode
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość