[TTG 1] Rudolf biegacz

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 708
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 20 kwie 2019, 22:39

Ale pochylił nad czym?? Nad mechaniką czy pomysłem na tą grę?? Moimi fps'ami się nie przejmuj.. u mnie BGE tak działa, kilka obiektów i siada
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 118
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 21 kwie 2019, 13:43

No właśnie nad tymi fps-ami. Jedynymi obiektami które ze sobą kolidują to podłoże, kolidory przeszkód i kolidor bohatera (ograniczony constraintami). Reszta to dekoracje. Fajnie żeby moja gra poszła na nie najnowszej karcie bo to przecież takie raczej ręcznie malowane low-poly.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 708
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 22 kwie 2019, 16:09

U mnie jeśli same obiekty są na sztywno ustawione to jest. Wychodzi, że generowanie terenu zjada większość fps..
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 118
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 28 kwie 2019, 20:27

https://drive.google.com/file/d/1C1Bgc-GeyW1NYhPIbahR1AZ0lTliBYzG/view?usp=sharing -progresik, aktualizacja..
"Pochyliłem się" nad tymi fpsami, zapraszam wszystkich do komentowania. Piszcie mi jak chodzi i na jakim sprzęcie :)
EDIT: Spacja do "odpalenia" terenu, menu jeszcze nie działa jak ma działać ;p

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 708
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 29 kwie 2019, 13:42

Ehh.. otwieram plik, i na cały ekran mam panel buttonów.. szukam okna 3d, jest.. przełączam kamerę - pusto.. Dobra wciskam P pojawia się menu, wciskam start - pusto. Zalecam przed publikacją aktualizacji pliku, sprawdzenie czy działa jak należy

P.S. Jeżeli chodziło o takie powalczenie z fps'ami to Ci się udało - wyciągam 60fps :shock: :)
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 68
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Jaskier26 » 29 kwie 2019, 18:29

Ogólnie chodzi ładnie prawie 60fps, tyko czasami, z niewiadomych mi na razie przyczyn, płynność spadała do 18fps'ów przy wczytaniu mapy. Rozdzielczość wstawiłem sobie na FullHD (1920x1080).
Rozgrywka wciągająca. Gdy będzie ekran restartu, to jeszcze bardziej będzie się można w tą gierkę wkręcić. Na ogromny plus grafika, która po prostu jest ładna :lol:
Sprzęt:
- 2GB grafiki
- i5
- 16GB Ram'u

Dobra robota, tylko czekać za ostateczną wersją :)

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 708
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 29 kwie 2019, 19:44

Tobie działa ten plik?
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 68
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Jaskier26 » 29 kwie 2019, 20:44

Tak, bez problemu. Odpalam z Standalone Player.

Awatar użytkownika
Felioz
Posty: 118
Rejestracja: 10 paź 2012, 14:07

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: Felioz » 29 kwie 2019, 23:43

Na razie jedyny szkopuł to te spadki klatek. Mógłby ktoś sprawdzić czy te spadki klatek następują przy tych drewnianych kładkach? Zaobserwowałem te spadki u siebie właśnie przy pomostach, ale nadal nie wiem czym te spadki mogą być spowodowane.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 708
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Postautor: maniek » 30 kwie 2019, 0:01

Sory Panowie, ale ja mam tak :
Obrazek
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość