Alterborg

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Alterborg

Postautor: Mortus » 07 paź 2014, 21:30

Witam. Chciałbym pokazać Wam mój najnowszy projekt o nazwie Alterborg. Jest to kolejny mój projekt w stylu "nawalanka bez większego sensu". Gra ma być w miarę dynamiczna a jej głównym elementem będzie walka. W poprzedniej grze, NAG do wyboru były 3 postacie i walczyło się z dużą liczbą przeciwników. Tym razem postać będzie tylko jedna, tak samo jak przeciwnik. Chcę się skupić na walce z wyłącznie jednym przeciwnikiem, więc chcę rozbudować walkę możliwie jak najbardziej. Planuję więc interakcję z przeciwnikiem np. "złapanie" go by wykonać lepszy cios, czy powalić go, lub sekwencje QTE w razie np. uderzenia miecza o miecz.
Grafika tym razem nie jest kreskówkowa, a raczej realistyczna, choć przed użyciem "konturów" w jednym miejscu i tak się nie mogłem powstrzymać :oops: . W każdym razie zapraszam do przetestowania bardzo wczesnej wersji projektu. Najbardziej podstawowe elementy gry już są zrobione, więc stwierdziłem, że to dobry moment żeby zasięgnąć Waszej opinii. Co Wam się podoba, a co proponujecie poprawić?

Sterowanie:
WSAD - chodzenie
Shift - bieganie
Spacja - skok
Myszka - kamera
LPM - walka (można przytrzymać, by naładować lepsze uderzenie)
PPM - obrona (jak na razie można się bronić przed latającym Cube'm)

Link do pobrania gry: KLIK

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 07 paź 2014, 22:51 przez Mortus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Alterborg

Postautor: lukaszfito » 07 paź 2014, 22:01

Najpierw powiem, że jest spoko :D i tylko szybkość poruszania kamerą w górę i w dół wkurza, ale nie dlatego piszę - napotkałem błąd. Po naładowaniu ataku i wcelowaniu w przeszkodę (kamień, albo postać przeciwnika) gra szaleje. Za pierwszym razem zacięła się i wyłączyła, a za drugim razem wyleciałem kilka metrów do przodu i zastygłem w pozie podskoku (lecąc dalej na przód, lekko się unosząc). Nie napotkałem błędu atakując, kiedy nic nie ma wokół.

Ogólnie, zapowiada się nieźle :) czekam na więcej!

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Alterborg

Postautor: krasnoludek » 10 paź 2014, 15:19

Muszę przyznać, że robisz piękne kompozycje w BGE, już ta ostatnia gra Narisoto Arni Girls bardzo mi przypadła do gustu, teraz ten Alterborg wygląda, jak coś z klimatów Metal Gear ( światło, te zbroje, otoczenie ), oczywiscie mowimy o tych wspolczesnych MGS'ach.

Bardzo fajny efekt, gdy się zadaje cios mieczem, ciekawy. Brawo!

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: Alterborg

Postautor: Mortus » 11 paź 2014, 22:17

lukaszfito: Fakt, błędy się zdarzają i wiem o tym. Wszystko staram się poprawiać, ale niestety zawsze znajdzie się jakiś błąd nie do obejścia. Tak czy inaczej - dzięki za informację, będę wiedział na co zwrócić uwagę.

krasnoludek: Cóż, dziękuję. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace - miło wiedzieć, że komuś się to podoba :) . Szczerze powiedziawszy trafiłeś z tym Metal Gearem, bo to właśnie ta seria mi podsunęła pomysł, a konkretnie Metal Gear Rising.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2015, 21:52 przez Mortus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: Alterborg

Postautor: Mortus » 15 lis 2014, 0:49

Kolejna część pracy za mną, więc mam do pokazania nową wersję gry. Wszystkie błędy staram się poprawiać na bieżąco, choć najpewniej i tak znajdzie się coś, co będzie działało nie tak jak powinno. W każdym razie, oto, co zostało zrobione:
- naprawiłem błąd z "lataniem" po naładowaniu mocniejszego ataku
- rozbudowałem nieco otoczenie
- przeciwnik ma już kilka zachowań, w tym jedną interakcję (chwycenie gracza)
- prototyp interface'u (ruszający się przy obracaniu kamerą)
- kilka efektów

Jeśli chodzi o sterowanie, to nie zmieniło się nic.

Link do pobrania: KLIK

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Alterborg

Postautor: krasnoludek » 17 lis 2014, 14:22

Super, naprawdę podobają mi się Twoje niektóre rozwiązania w tej grze ( jak wcześniej wspominałem te ślady powietrza po zadaniu ciosu czy sparowaniu ciosu, interakcja 2 graczy przy animacjach ).

Jedyny większy błąd, który zauważyłem to ten, kiedy się ładuje długi atak i potem natychmiastowo wciska drugi przycisk, raz też przeciwnik zaciął się, gdy odskakiwał przy ataku do tyłu tzn. wyleciał poza jakieś dozwolone granice mapy i już stamtąd nie wyszedł.

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 725
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Alterborg

Postautor: maniek » 19 lis 2014, 22:20

Jedno wielkie WOW... Naprawdę jestem pod wrażeniem tego co tu zrobiłeś.. Te postacie, animacje walka - świetna robota ;)
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: Alterborg

Postautor: Mortus » 23 gru 2014, 0:42

Trochę czasu minęło, trochę się posiedziało przy blenderze, więc znowu mam do pokazania nową wersję mojej gry. Oto, co zostało zrobione:
- naprawiłem błąd z PPM podczas ładowanego ataku
- możliwość zadawania oraz otrzymywania obrażeń
- nowa interakcja z przeciwnikiem (aktywuje się, gdy przeciwnik ma odpowiednio mało życia)
- nowa wersja interface'u
- kilka nowych dźwięków i efektów

Link do pobrania: KLIK

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: Alterborg

Postautor: Mortus » 12 lut 2015, 0:52

Nowa wersja zrobiona :ugeek: . Właściwie to już niewiele zostało mi do ukończenia tej gry. Mam nadzieję ukończyć ten projekt jak najszybciej, ale zobaczymy ;) Co nowego:
-ekran powitalny
-prototyp menu głównego
-możliwość dostosowania wyglądu postaci (może to jeszcze rozbuduję)
-ulepszony interface
-nowa interakcja z przeciwnikiem
-mini system informujący gracza, co powinien robić (nie powiem, trochę się nagłowiłem żeby ten "wskaźnik" był zawsze na wierzchu i nie dało się go niczym zasłonić)

Wszelkie komentarze, krytyka, sugestie mile widziane :)

Link do pobrania: KLIK

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: Alterborg

Postautor: Mortus » 24 lut 2015, 2:21

Uff... zrobione. Ostateczna wersja gry w końcu została ukończona. Nie powiem, napociłem się trochę nad tym projektem, ale warto było :ugeek: . Tak jak w poprzedniej grze, trochę pomysłów jeszcze było, ale ostatecznie z niektórych z nich zrezygnowałem. Co tu dużo mówić - cieszę się, że stworzyłem tę grę i mam nadzieję, że będzie się Wam w to grało równie dobrze co mi pracowało.

Oto, co dodałem:
-muzyka w tle podczas rozgrywki
-nowe zachowanie przeciwnika i ogólne poprawienie całokształtu jego zachowania
-kilka nowych efektów podczas walki

Link do pobrania: KLIK

Liczę na Wasze opinie i życzę miłego grania ;)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości