ONE MAN ONE WATCH

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

ONE MAN ONE WATCH

Postautor: janek » 25 sie 2014, 13:52

Obrazek
art w tle zrobiony przez espeng'a

Witam :D Chciałem przedstawić projekcik który zacząłem skrobać w BGE od lipca tego roku. Nazwa może dziwna ale zawsze można ją zmienić. Co do modeli to pomaga mi z nimi jeden grafik ( BlackFarmer )
Tak więc może przejdę od razu do rzeczy :P i opowiem co i jak:

Paru gości testowało tzw. wehikuł czasu który przenosi w czasie. Pierwszym człowiekiem wysłanym w przyszłość z misją zbadania technologii przyszłości został Bill Yesterday. Jego jedyną drogą powrotną miał być super zegarek który miał umożliwić mu powrót do jego czasów. Niestety Bill znalazł się w świecie post apokaliptycznym (po wybuchu bomby atomowej) gdzie zegarek pechowo przestał działać poprawnie i stracił sporo funkcji. Jego jedynym celem zostaje więc przetrwanie w świecie gdzie mucha nie siada a ludzie to już nie ludzie.

Bill aby przetrwać ścina drzewa, buduje dom, zbiera akumulatory z aut, łowi trzygłowe ryby i wiele innych. A Przede wszystkim expi skile i zbiera nowe funkcje do zegarka.

Zegarek ma baterie mierzoną w [Ah]: ilość tych Ah to nic innego jak poziom naładowania baterii, który decyduje o możliwości skorzystania z wyjątkowych funkcji zegarka. Coś jak mana w RPG'ach. Owy zegareczek możemy doładować znalezionym akumulatorem (50Ah), bądź postawić piorunochron na skale albo najlepiej kilkanaście ;)

zaplanowane funkcje zegarka:

-zwiększanie udźwigu
-"miotacz piorunów" 200Ah
-latarka 5Ah
-system ostrzegawczy (pika jak licznik geigera gdy zbliżają się niewidzialne moby)
-menu gry
-lista ekwipunku
-crafting przedmiotów
-zapalnik 5Ah
-mapa

Poza tym w grze zebraną energie elektryczną będzie można spożytkować na np. silniki które zasilą jakieś inne przedmioty (coś w stylu pistonów z Minecrafta czy może innych ustrojstw)

A tu screeny jak gra wygląda aktualnie :

http://warsztat.gd/projects/one_man_one_watch/media

Gra śmiga mi z pełną prędkością bez ścinek na takim sprzęcie:
AMD Athlon 2x3.00 GHZ
4 GB RAM
Radek 5770 1GB

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: ONE MAN ONE WATCH

Postautor: CacholaPL » 25 sie 2014, 18:04

Życzę powodzenia w projekcie, mam nadzieję, że nie ucichnie jak (prawie) wszystkie projekty na troman :(
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: ONE MAN ONE WATCH

Postautor: lukaszfito » 02 wrz 2014, 10:34

Im więcej osób będzie robić (i kończyć) gry w BGE, tym szybciej i lepiej będzie rozwijany. Zupełnie nie rozumiem dlaczego zainteresowanie "OMOW" jest tak małe na forum :shock: Ja na pewno zagram, jak będzie grywalna wersja. Na pewno postaram się pomóc, jeśli będzie jakiś problem z kodem. I na pewno będę czekał na finał projektu :P

Na jednym screenie chyba widzę ekwipunek, tak? Chodzi o kilof. Ustawienie i wygląd tego menu łudząco przypomina Skyrima/Obliviona. Mi to zupełnie nie przeszkadza, ale jeśli w grze będzie bardzo dużo itemków, to ekwipunek może być niewygodny - fani TESa narzekali na to i robili sobie mody, by nie przewijać wszystkich przedmiotów szukając tego jedynego.


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość