Projekt bez nazwy

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Woobuz
Kontaktowanie:

Projekt bez nazwy

Postautor: Woobuz » 20 cze 2014, 22:44

Witam :)

Kilka dni temu pomyślałem, że stworzę drobną grę, w klimatach starych RPG-ów. Jako że nie mam zbyt dużego doświadczenia, postanowiłem, iż gra będzie polegać na zwyczajnym podróżowaniu. Na razie udało mi się stworzyć taki powiedzmy "podstawowy" model postaci. Patrząc niżej, domyślicie się, o co chodzi z tym "podstawowym" :lol:

Obrazek

Postaram się co jakiś czas pokazywać postępy w pracy.

Powiedzcie mi, gdzie można znaleźć jakieś dobre tekstury dla postaci? Chciałbym, żeby bohater wyglądał jak człowiek, a nie jak plastikowa kukła :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

CacholaPL

Re: Projekt bez nazwy

Postautor: CacholaPL » 21 cze 2014, 13:11

Co do tekstur, możesz samemu się nauczyć je robić, w gimpie podstawową teksturę można zrobić za pomocą kilku kliknięć

Awatar użytkownika
lukaszfito
Kontaktowanie:

Postautor: lukaszfito » 21 cze 2014, 13:33

Z gotowymi teksturami do postaci może być problem, ale istnieją takie cuda jak Makehuman, albo Daz3D, gdzie są podstawowe tekstury (a nawet całe modele postaci). Jeśli weźmiesz z nich tekstury ciała i będziesz zamieniać tylko tekstury głowy w NPCtach, to powinno wyjść całkiem nieźle. O tekstury głowy bym się nie martwił, wystarczy zrobić sobie zdjęcie, albo zdjęcia znajomym i wkleić ich do gry ;) możesz też próbować edytować jedno zdjęcie w GIMPie żeby stworzyć kilka różnych postaci, albo jak lubisz zabawy w charakteryzację, to możesz się ucharakteryzować i zrobić zdjęcia 8-)
Jeśli zdecydujesz się rysować sam, to jest sporo video-tutoriali do tego ( przykładowo http://youtu.be/1jbtBuLsftA )