Precision point

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Precision point

Postautor: lukaszfito » 30 mar 2014, 20:04

Obecnie udostępniłem drugą wersję bety gry, można ją pobrać ze strony poniżej, obecnie są w niej 22 poziomy.
http://lukaszdomski.wordpress.com/pobierz-precision-point/ - instalator i galeria

(żeby uprościć sobie dodawanie nowych wersji gry, zamieściłem link do swojej stronki, gdzie jest odnośnik do pobrania pliku - taki zielony prostokąt, nie da się go przegapić :) )

Precision point jest zręcznościwo-logiczną grą o prostej budowie, sterujemy świetlistym punktem, który musimy przeprowadzić bezpiecznie do złotego okręgu, jednak jak się przekonacie, gra nie jest wcale taka prosta ;)

Każdy sukces (w postaci przejścia jednego z poziomów) nagradza nas pojawieniem się kolejnego, lub kolejnych poziomów. W pełnej wersji będzie ich aż 60 i 60 pucharów. Czym są puchary? To obiekty ukryte na mapach, które możemy zdobyć (oczywiście o wiele trudniej zdobyć puchar niż przejść poziom), po zdobyciu jednego z nich pojawi się on w specjalnym miejscu menu, gdzie możemy podziwiać wszystkie zdobyte nagrody :D

Obecna zawartość:
  • 22 poziomy gry
  • 22 puchary (odblokowywanych pojedynczo w każdym poziomie)
  • większość dźwięków
  • jeden podkład muzyczny
  • specjalne obiekty klucza, teleportu oraz czarnej dziury
  • automatyczny zapis osiągnięć
  • ulepszony luncher
  • wsparcie dla dodatków
  • możliwość zmiany głośności (aż do całkowitego wyciszenia)
Planowane poprawki i zawartości:
  • dodanie dźwięków teleportu i czarnej dziury
  • dodanie większej ilości obiektów specjalnych (poszerzających rozgrywkę)
  • dodanie nowych podkładów muzycznych i poprawienie obecnego
  • dodanie 38 poziomów i pucharów (w dwóch częściach po 18 i 20 poziomów)
  • udostępnianie zawartości DLC (po 20 poziomów)

Wiem, że gra nie jest jakimś super osiągnięciem (ale jest się czym pochwalić, bo cieszy oko i daje sporo zabawy), bez niej prawdopodobnie nie wpadłbym na pomysł projektu "Attack! Attack!", gdyż właśnie w tej grze testowałem wczytywanie skryptów z osobnych plików tekstowych, to pozwoliło zrozumieć jak poprawnie tworzyć relacje między obiektami zamieszczonymi w oddzielnych plikach ".blend". Teraz projekt pomaga mi w poradzeniu sobie z problemami w Red End :D

Mam nadzieję, że gra zapewni Wam przynajmniej trochę rozrywki, ciekaw jestem co o niej sądzicie i czy nie jest za trudna :)

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Precision point

Postautor: lukaszfito » 24 kwie 2014, 0:03

Teraz jest się czym pochwalić, bo jest na czym zawiesić oko! Trochę zaktualizowałem pierwszy post, ale tutaj podsumuję troszkę.

Precision point ma nową szatę graficzną, nowy luncher nowe systemy i dwa dodatkowe poziomy. Gra działa bez problemu na Blenderze 2.70a z czego się bardzo cieszę, bo to otwiera przede mną nowe możliwości 8-) Ominąłem LibFree() przy pomocy generatora (w poradniku o ekranach wczytywania jest wzmianka o nich, ale to o wiele szerszy temat).

Mogę wreszcie zająć się Red End i Attack Attack, nie wiem którym zajmę się najpierw, pewnie wezmę się za oba i zobaczymy który pierwszy będzie zdatny do pokazania.

Podczas przerabiania kodu wpadłem na pomysł nowego tutka, gdzie wytłumaczę jak tworzyć generator, który ładuje całe poziomy (jak w Precision point). Pokażę jak zrobić losowo generowane miasto, które będzie można zwiedzać... ale możliwe, że wcześniej zabiorę się za już obiecane szyfrowanie zapisów gry :oops:

Proszę komentujcie nowy wygląd projektu (starą wersję ciągle można pobrać) i bawcie się dobrze :P


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość