Red End

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 26 wrz 2014, 21:20

Dla mnie całość OK, nie mam specjalnie zastrzeżeń, przyjemna jazda i można se pochulać wybijając z kamieni :D Jeszcze tylko większy speed i będą lepsze akrobacje :D

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 28 wrz 2014, 11:22

Możecie już pobrać nową aktualizację (0.8004). Nie wymaga poprzedniej ale jeśli macie jakieś zapisy gry z wersji 0.8003, to powinny działać bez problemu.

Link do pobrania: http://lukaszdomski.wordpress.com/pobierz-red-end/

Teraz prościej odebrać przekazy fabularne, czułość myszy została zmieniona, jedzenie pojawia się w losowych miejscach i jak mówiłem, dodałem klika lokacji, poprawiłem stare (głównie na tym się skupiłem), więc jest co zwiedzać :D

Ach i jeszcze dodałem kilka opisów do żywności :oops:

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 01 paź 2014, 19:09

Obecne parametry autka są, przynajmniej dla mnie, gorsze od poprzedniego, wolę tamten luźniejszy styl jazdy i takie bouncingowe zawieszenie. Zauważyłem też, że jakby gra była lepiej zoptymalizowana, bo się tak karta nie nagrzewała, jak poprzednio, było coś zmieniane w tym kierunku?

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 02 paź 2014, 9:32

krasnoludek pisze:Obecne parametry autka są, przynajmniej dla mnie, gorsze od poprzedniego, wolę tamten luźniejszy styl jazdy i takie bouncingowe zawieszenie. Zauważyłem też, że jakby gra była lepiej zoptymalizowana, bo się tak karta nie nagrzewała, jak poprzednio, było coś zmieniane w tym kierunku?

Staram się opisywać, jakie zmiany zachodzą, więc jeśli chodzi Ci o jakąś zmianę w modelu jazdy, między 0.8003 a 0.8004, to nie ma żadnej (przy aktualizacji skrypty zazwyczaj się wydłużają). Prawdopodobnie gra działała lepiej, bo gdy testowałeś, nie miałeś włączonej przeglądarki, komunikatora albo sam system włączył się inteligentnie (bez kilku niepotrzebnych podprogramów :D ) - gra jest podatna na niektóre programy działające w tle.

PS: Nie wiem kiedy będzie następna aktualizacja do Red End - w tym tygodniu zająłem się innym projektem.

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 02 paź 2014, 10:21

Chodziło mi o to, że teraz już nie wyskakuję tak wysoko w powietrze, tak jakby zmieniła się grawitacja, no ale pewnie za krótko przy tym siedziałem.

Jeśli chodzi o tą wydajność to nie, nie włączam nic dodatkowego w tle, testuję to na laptopie ( odcięty od internetu ) i od razu zauważyłem, że obroty w karcie graficznej nie są takie wysokie, jak przy poprzednich wersjach ( zawsze te same ustawienia ekranu ), także dlatego pytam.

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 02 paź 2014, 10:39

Tylko między 0.8001 a 0.8003 była zmiana modelu jazdy, jeśli gra działa lepiej, to sam musiałeś coś zrobić :) Od zmiany ustawień w grze, po zmianę tapety na laptopie :shock:

Grawitacja w Blenderze niezależnie od ustawień spowalnia, kiedy w grze spada ilość FPSów, poprawiłem to zmieniając grawitację (jak jest mało FPS, to grawitacja jest silniejsza - więc nawet gdy gra spowolni, to opadamy mniej więcej w tym samym czasie, bo grawitacja wzrosła).

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 05 paź 2014, 15:58

Łukasz, mam pytanie odnośnie Red End, z czego tutaj korzystasz, gdy zapisujesz stan gry ? ( tzn. pozycje gracza, obiektów itp., itd. )

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 05 paź 2014, 19:22

krasnoludek pisze:z czego tutaj korzystasz, gdy zapisujesz stan gry ? ( tzn. pozycje gracza, obiektów itp., itd. )

Wcześniej miałem przygotowany skrypt do zapisów, ale nie wykorzystałem go, użyłem wszędzie biblioteki pickle (od zapisywania stanów gry, po położenie ścian i kamieni), bo nie potrzebowałem danych nie odsługiwanych przez tę bibliotekę. Chcesz włamać się do zapisów gry i dodać sobie pełno zapasów jedzenia? :D Jak zauważę, że dużo ludzi tak robi, to zabezpieczę zapisy :lol:

Mam taki pomysł, żeby po osiągnięciu maksymalnej temperatury gracz nie umierał, ale pojawiał się w najbliższym (losowym) zamkniętym pomieszczeniu (czyli tak jak na początku gry, obudzilibyśmy się zdezorientowani ze zmniejszoną ilością jedzenia i o innej porze dnia).

Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 05 paź 2014, 20:00

Hehe, chyba mnie przeceniasz :D Tak tylko pytam, jakbym coś ze swoimi projektami miał zrobić w przyszłości, może choć jeden będzie ukończony, a nawet jeśli nie to czegoś się mogę nauczyć.

Ten system, o którym wspominasz to coś jak z Bioshocka, tam chyba było tak samo, moim zdaniem trochę kazualowe rozwiązanie, ale też nie da się ukryć, że dzisiaj zmierzamy do tego kazualostwa, w końcu większość chce lekko, szybko i przyjemnie.

Awatar użytkownika
pawianek
Posty: 61
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:20

Re: Red End

Postautor: pawianek » 05 paź 2014, 20:56

No własnie też mnie interesował system zapisu :), w bloczkach game logic jest taki actuator Game i tam jest taka możliwosć Save ale nigdy z tego nie korzystałem więc nie wiem jak działa. Co do systemu pojawiania się w losowym najbliższym miejscu, to uważam że to może być trochę dezorientujące jak nagle pojawimy się w jakimś nieznanym zamkniętym pomieszczeniu, no ale w praktyce to może się sprawdzić , trzeba by przetestować :)
Jeśli zechcemy możemy stworzyć wiele wspaniałych i dobrych rzeczy :)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości