Red End

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 11 wrz 2014, 11:28

Może trochę podobny, ale mój efekt jest animowany i na prawe się przydaje :D

Zastanawiam się co robić po aktualizacji (oczywiście oprócz powiększania świata), może już czas na dodanie "przeciwników" :roll: - NIE! nie chodzi o zmutowanych zombie ze swastyką na czole - jeśli zagłębiliście się w pliki gry, to mogliście wyczytać o co chodzi.

Ekstremofile - organizmy żyjące w skrajnie ciężkich warunkach (tylko one mogły przetrwać), większość ekstremofilów, to bakterie lub pierwotniaki (jednokomórkowe organizmy zaliczające się do królestwa zwierząt). Jak będą wyglądać i co będą robić? Jednokomórkowce w ogóle nie są świadome z tego, że istnieje większy od nich świat, więc nie będą reagować na zbliżającego się gracza, ale po zetknięciu można się nimi zakazić - ekstremofile potrzebują pożywienia, a gracz wydaje się prawdziwym przysmakiem w spalonym i jałowym świecie Red End. Jeśli graliście w S.T.A.L.K.E.R'a, to pamiętacie anomalie? Zasada działania wydaje się zbliżona, bakterie mogą być niewidoczne, ale nie muszą (nie mają przecież naturalnych wrogów), nie będą gonić za graczem, bo nie są świadome jego istnienia, ale są śmiertelnie niebezpieczne, więc trzeba będzie je omijać - oczywiście opisuje co może się znaleźć w następnej, a nie nadchodzącej aktualizacji.

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 20 wrz 2014, 22:05

Udostępniłem aktualizację bety :D Starałem się zrobić jak najwięcej, dlatego oprócz modelu jazdy, dodałem item skanera, wstawiłem kolejne 4 piramidy, dodałem 10 kolejnych przekazów (dialogów)... o wszystkim można przeczytać tutaj:
http://lukaszdomski.wordpress.com/2014/09/20/red-end-beta-0-8003/

A pobrać można z tej strony:
http://lukaszdomski.wordpress.com/pobierz-red-end/
(musicie mieć betę i aktualizację, inaczej nie zadziała)

Chciałem wczoraj udostępnić grę, ale źle się czuje, dlatego dopiero teraz udało mi się wszystko poukładać. Dla części z Was model jazdy pewnie i tak nie będzie zadowalający, ale przecież to nie gra wyścigowa, jednak i tak będę starał się jeszcze ją poprawić - nie przesadzajcie z ustawieniami graficznymi, to auto będzie lepiej jeździło :| to prosta rada ;)

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: Woobuz » 21 wrz 2014, 12:16

Gra nadal zatrzymuje się na pierwszym loadingu :cry:

Mam najnowszego Blendera, mimo tego gra zatrzymuje się na ekranie wczytywania z czerwonym smokiem :(
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: Woobuz » 22 wrz 2014, 18:21

Okazuje się, że pulpit nie jest zbyt dobrym miejscem do przechowywania gry :oops:

Już działa :)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 22 wrz 2014, 21:51

Ciekawa informacja, takiego błędu bym nie przewidział :shock: - proste i przerażające. Do tej pory gra działała wszędzie, gdzie tylko się ją umieściło. Czyli przede mną jeszcze kilka testów związanych z miejscem "instalacji".

Ogólnie planowałem dać kolejną aktualizację w najbliższy weekend, która rozszerzy jeszcze świat gry :lol: poprawi lokacje, które już są itp. Mam nadzieję, że dam radę (ostatnio źle się czułem, ale chyba wracam do siebie :) ).

Pewnie nikt nie komentuje skanera, bo nikt go nie znalazł? Chcecie małą podpowiedź?
>>>>Niedaleko parku rozrywki znajduje się słowo ułożone z mebli.<<<<
To wciśnijcie Ctrl+A ;)

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 23 wrz 2014, 11:06

Opinie będą, ale wpierw trzeba pograć trochę :) Wczoraj zainstalowałem i dobiegłem do auta, żeby zobaczyć, jak się sprawuje zmieniona fizyka i było lekko i gładko, tak jak powinno być od początku. Spędzę nad tym więcej czasu to coś pokomentujemy.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: Woobuz » 23 wrz 2014, 11:18

Ja nie mam pojęcia, w którą stronę mam iść :lol:

Jakieś rady?
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 23 wrz 2014, 11:48

Najlepiej pójdź wszędzie! Zwiedź wszystko i próbuj przy tym nie spłonąć :lol: W oddali powinieneś widzieć "diabelskie koło młyńskie" z parku rozrywki - jak mówił głos z przekazu, to tam jest auto LubuPL. Jednak gra polega właśnie na eksploracji i próbie przetrwania (idąc prosto do celu pewnie nie przeżyjesz, trzeba trochę rozkminić, jak poruszać się po świecie i wtedy zaczyna się prawdziwa eksploracja).

Już powiedziałeś najważniejsze krasnoludek :D Czekałem aż ktoś powie czy fizyka auta jest przynajmniej trochę lepsza od poprzedniej - i tak będę ją poprawiał, bo na pewno da się jeszcze trochę z niej wycisnąć.

Czekam na Wasze komentarze :)

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 25 wrz 2014, 20:55

Mogę już trochę więcej poopowiadać, a więc, pozwolę sobie wrócić do autka, które teraz prowadzi się przyjemnie bardzo, jeśli miałbym to z czymś porównywać to powiedziałbym, że podobnie do pojazdów z GTA, tzn. tam zawsze gracz miał tą dziwną frajdę, bo niby to nie była realistyka typu jakaś symulacja itp., a jednak zabawa była, także w GTA 4, które już zachwycało rozmachem i te bryki hmmm dawały jakby taką iluzję realistyki mimo, że nie o to w tym chodziło twórcom.

Zgadzam się też, zresztą miałem o tym pisać, że zawsze możesz jeszcze poeksperymentować z setupem, w końcu vehicle wrapper daje takie możliwości.

Znalazłem inne piramidy, wszystkich raczej nie, ale jeszcze na to przyjdzie czas :D Odnalazłem też skaner i muszę powiedzieć, że bardzo fajnie prezentuje się ten efekt, chociaż ja prawdopodobnie nie wykorzystałbym jego, jako skaner tylko coś innego, nie wiem, co, ale nie skaner :P

Dlaczego między cyklem dnia i nocy występuje taka pauza tj. traci się kontrolę nad graczem i potem ją odzyskuje?

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 25 wrz 2014, 23:21

Kiedy energia spada poniżej 10%, to gracz nie może biegać ani skakać i porusza się 10x wolniej - z uwagi na to, że najczęściej zdarzać się to będzie w nocy, to dodałem przyśpieszenie czasu, by użytkownik nie musiał czekać aż nastanie dzień, by naładować energię :)

Podczas tego efektu czas zaczyna płynąć szybciej aż do 50x :? ale jeśli gracz nie wyjdzie na słońce w ciągu ok. dwóch dni (cykli), to zginie (jeśli wcześniej nie zabije go głód, albo coś innego).

Pewnie dodam jakiś przekaz radiowy, który to wytłumaczy, bo ten efekt zrobiłem dopiero po nagrywaniu głosów, więc nawet nie wiedziałem, że będzie coś takiego ;)

A co powiesz o hamulcach? Podobno ciągle złe i da się wbić autem w drzewo :oops: Ja tego nie mogłem zrobić, bo jeżdżę bardzo ostrożnie 8-)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości