Red End

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
CacholaPL

Re: Red End

Postautor: CacholaPL » 29 sie 2014, 11:49

Czytam te readme.

"Wymagania ustalone przez Blender Fundation"

16 GB RAM ? Gdzieś ty to wyczytał ?

Dwie karty graficzne ?

Procesor czterordzeniowy ?

Prosiłbym o link do informacji o wymaganiach Blendera, bo nie chce mi się wierzyć. (Oczywiście wiem, że to są zalecane)

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: Woobuz » 29 sie 2014, 11:59

Obrazek

I tak ciągle, nic więcej się nie dzieje (nawet jak wszystko klikam). Mam najnowszego Blendera, przed instalacją najnowszego było tak samo :cry:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

CacholaPL

Re: Red End

Postautor: CacholaPL » 29 sie 2014, 13:10

Odinstaluj grę, zainstaluj jeszcze raz i uruchom grę bezpośrednio przez game.exe, a nie przez Launcher.

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 29 sie 2014, 14:16

Ten ciągły loading oznacza, że nie wczytał się plik konfiguracyjny, wystarczy skopiować " config new.ini " z paczki i wrzucić do folderu " Red End\bin ", co Wy robicie z tymi plikami? :lol: Launcher teraz tylko otwiera go, sprawdza czy jest tam język polski/angielski i zamyka plik bez zapisywania. Jeśli otworzycie go z notatnika i zapiszecie, to notatnik może zapisać plik z innym kodowaniem, które nie współgra z Blenderem niestety i powstają błędy. Jeśli nie edytowałeś pliku LubuPL, to jeśli pamiętasz co zrobiłeś przez pojawieniem się błędu - napisz. Nie wiedząc co robicie nie poprawie takich błędów.

CacholaPL oto proszę wymagania Blendera: http://www.blender.org/download/requirements/
Te które podałeś, to są te najwyższe do pracy profesjonalnej "production-grade", ale tutaj chodzi renderowanie animacji 3D.

A gra pojawi się na anglojęzycznych stronach, gdy tylko zostanie przetłumaczona na angielski :P

CacholaPL

Re: Red End

Postautor: CacholaPL » 29 sie 2014, 14:59

Zwracam honor :oops: .

Kiedyś jak czytałem, to chyba były niższe, no ale cóż...

Czekam niecierpliwie na patcha :) .

Awatar użytkownika
pawianek
Posty: 61
Rejestracja: 03 sty 2013, 21:20

Re: Red End

Postautor: pawianek » 29 sie 2014, 17:36

Znalazłem sposób jak red end może się zakończyć dobrze. Poniżej moja propozycja:

Dawno temu kiedy nie było jeszcze ludzi na ziemi, kosmici eksplorujący naszą galaktykę odkrywszy ziemię i zobaczywszy że nadaje się do zamieszkania pobudowali na niej swoje bazy a także specjalne portale dzięki którym mogli z łatwością przemieszczać się na różna planety na których zbudowali wcześniej te portale (historia coś w stylu filmu "gwiezdne wrota" ). Nasz bohater w red end mógłby odnaleźć taki starodawny portal w podziemiach jakiejś piramidy, który by się uruchamiał za pomocą specjalnego kryształu i dzięki temu przeniósł by się do innej planety i by się uratował :) co o tym myślisz Łukasz ?
Jeśli zechcemy możemy stworzyć wiele wspaniałych i dobrych rzeczy :)

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 29 sie 2014, 19:03

Podoba mi się :) szczególnie że wspomniałeś o gwiezdnych wrotach, bardzo lubię uniwersum stargate. Nie będę nic mówił o swoim zakończeniu, ale mogę nawiązać do czegoś innego. Prawdopodobnie w połowie prac nad "Red'em" będę mógł pokazać nowy projekt, na razie jest tylko w mojej głowie. Podobnie jak autorzy filmu Stargate dokopałem się do tych starych podań twierdzących, że istnieją wrota ukryte pod ziemią, które zwane są "portalem" i prowadzą do podziemnego świata. Właśnie na podstawie takich starych i bardzo wyrywkowych historii tworzę własne uniwersum.

CacholaPL

Re: Red End

Postautor: CacholaPL » 01 wrz 2014, 11:50

Mam pytanie, czy gra ma/będzie miała wsparcie dla Joystick'ów ?

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 09 wrz 2014, 13:57

Zrobiłem nowy item do gry :D W przeciwieństwie do łomu i klucza, ten przedmiot nie wchodzi w interakcje z innymi obiektami, lecz nakłada specjalny filtr graficzny, który jest pomocny szczególnie w nocy i ciemnych pomieszczeniach 8-)

Tutaj macie kilka screenów: http://lukaszdomski.wordpress.com/2014/09/09/aktualizacja-w-drodze/

Skaner (czyli nowy item) nie znajduje się w pierwszych pomieszczeniach i będzie trzeba go odnaleźć samodzielnie - dlatego na screenach nie pokazałem jak wygląda, tylko co dzieje się podczas jego używania.

Aktualizacji jeszcze nie ma, ale nad nią pracuję (szerszy opis jest przy screenach). Najdłużej zajmie mi dopracowanie modelu jazdy. Już znalazłem sposób na to, by auto i gracz nie spowalniali ruchu, jak spadnie wskaźnik FPSów. Testuje grę w zakresie od 75 do 18 klatek na sekundę.

CacholaPL obecnie nie planuje wsparcia joysticków, ale to nie znaczy, że kiedyś nie skuszę się na taki dodatek ;) Teraz na pewno tego nie zrobię, bo joysticka nie posiadam, więc nie mógłbym nawet przetestować, czy działa poprawnie :|

Awatar użytkownika
krasnoludek
Posty: 45
Rejestracja: 15 mar 2014, 17:21

Re: Red End

Postautor: krasnoludek » 10 wrz 2014, 21:22

Ten skaner ma trochę z tych soblów, laplacianów i innych, co występują w filtrach z tego co widzę?

Fajne, tutaj jest spore pole do popisu, skaner akurat pomaga wieczorem, a to właśnie wtedy można trochę wprowadzić atmosferę i postraszyć gracza, ostatni FPS, w jaki grałem na PC to Stalker ( wszystkie części, bardzo mi się spodobała ) i tam pamiętam, jak się biegało przy burzach z tymi wszystkimi wykrywaczami artefaktów, w nocce moc drzemie!


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości