Red End

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 05 paź 2014, 23:36

Zanim zmienię system śmierci od spalenia, przemyślę go porządnie. Może zrobiłbym to w taki sposób, że jeśli temperatura przekroczy 42*, to najpierw system sprawdzi, czy w okolicy jest jakieś bezpieczne pomieszczenie, jeśli go nie będzie, to nie stanie się nic - temperatura będzie wzrastać powiedzmy do 44* (i dopiero wtedy gracz zginie). Jeśli jednak będzie jakieś bezpieczne miejsce, to gra najpierw wylosuje, czy przenieść gracza (przeniesie go w 9 na 10 przypadkach), a potem wylosuje w którym pomieszczeniu ma się obudzić. Wtedy w lesie, gdzie nie ma budowli zginiemy na pewno a w mieście co jakiś czas i tak będziemy musieli uważać, bo to, czy zginiemy, czy nas przeniesie, zależeć będzie nie tylko od okoliczności, ale też od przypadku.

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: Red End

Postautor: CacholaPL » 07 paź 2014, 20:58

Mam takie pytanie, bo mam kamerkę, a w niej wmontowany mikrofon, gdy się włącza kamerka lub mikrofon, to zapala się niebieska dioda (lub jak jakaś aplikacja inicjuje ten sprzęt to na chwilę się zapala), no i jak odpalam Red End to właśnie właśnie podczas włączania się na chwile zapala. Nie to, że uważam to za jakiegoś wirusa, ale chcę wiedzieć co ta gra inicjuje i po co ?
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
lukaszfito
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2013, 1:37
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Red End

Postautor: lukaszfito » 07 paź 2014, 21:34

Rozumiem, że sprawdziłeś, czy jakikolwiek inny projekt zapisany jako runetime nie powoduje tego "problemu" - bo to jest problem, gra nie powinna sprawdzać mikrofonu ani kamery.

Możliwe, że biblioteki, z których korzystam sprawdzają, czy mają dostęp do sprzętu (myślę głównie o bibliotece aud, jednak z tego co czytam, ona nie wystarczy by przechwycić dźwięk z mikrofonu).

W grze importuje takie biblioteki:
  • aud
  • os
  • math
  • PhysicsConstraints
  • pickle
  • time
  • random
  • i oczywiście bge

Możesz spróbować stworzyć pusty projekt z odpalającym się jednym skryptem:

Kod: Zaznacz cały

import aud
import os
import math
import PhysicsConstraints
import pickle
import time
import random
import bge

Dla pewności lepiej stworzyć z niego runetime i dopiero wtedy zerknąć na ikonki.

Jeśli to nie jedna z bibliotek, to nie mam pojęcia co to może być :oops: chyba, że... odtwarzanie dźwięków w formacie ogg powoduje włączenie nowego kodeka, który resetuje sprzęt audio przed załadowaniem - ale to tylko gdybanie :roll:

Wiecie, mam taki pomysł, żeby gra sprawdzała czy jest dostępna nowa aktualizacja :D w praktyce powinna pojawić się opcja w menu "automatycznie sprawdzaj aktualizacje" (podkreślam, że to sprawdzanie a nie pobieranie) Gdy udostępnię nowszą wersję gry, to w grze pojawiłaby się informacja "dostępna jest nowa aktualizacja" i pewnie dodałbym jakiś link do strony pobierania.

Co myślicie? 8-)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość