NAG

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 25 sty 2014, 20:52

Udało mi się w końcu dojść do wersji 2.0. "W końcu", bo ciągle brak czasu żeby cokolwiek robić. Dodałem nową postać, nową mapę, oraz menu. Ogólnie prace jakoś idą, mimo że powoli. Tak czy siak - zapraszam i życzę miłej gry.

https://www.dropbox.com/s/f5s5kp3fudb5vtv/NAG_v2.0.zip

Co do tych konturów - owszem, robienie linii w ten sposób przy każdym obiekcie to jest głupi pomysł. Ja jednak wykorzystuję ten sposób tylko do obiektów postaci - cała reszta takiego konturu nie ma, więc myślę że jakoś specjalnie po silniku to nie jeździ - nawet jeśli chodzi o bge.

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: NAG

Postautor: Fyex » 25 sty 2014, 23:17

Przepraszam, a Mógł byś mi wysłać blend obojętne jakiej z głównych postaci/ wraz z textura (nie wykorzystam, a powiem że jeżeli uda mi się zrobić to o czym myślę to wyjdzie na Twoją korzyść :) )

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 26 sty 2014, 19:51

@Fyex - czy ja wiem, nie za bardzo lubię udostępniać od tak swoje pliki. Może napisz o co Ci chodzi to mogę spróbować to zrobić. No chyba że koniecznie potrzebny Ci jest któryś z moich modeli.

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: NAG

Postautor: Fyex » 26 sty 2014, 20:50

Po prostu chce sprawdzić jak wygląda Twój obiekt i jeżeli mi sie uda to go troszkę urozmiaicić graficznie :D

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 01 mar 2014, 22:45

No i cóż - jakoś doszedłem do końca z tym projektem. Wrzucam ostateczną wersję gry. Raczej nie planuję już nic przy niej dłubać. Swoje zrobiłem i chociaż były jeszcze pewne pomysły (wszystko w pliku "PRZECZYTAJ!.txt"), to stwierdziłem że nie ma sensu się dalej męczyć. Z mojej strony pozostaje tylko życzyć miłej gry i mam nadzieję że ten czas spędzony przy tym projekcie nie poszedł na marne.

Link do gry:
https://www.dropbox.com/s/89awh74jnun8cnv/NAG_v3.0.zip

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: NAG

Postautor: janek » 02 mar 2014, 21:39

Nieźle ;)
Podoba mi się stylistyka całej gry. Widzę tu już bardziej profesjonalne podejście.
Lecz brakuje tu trochę błysków :oops: Uwielbiam takie "nawalanki" gdzie od miecza lecą iskry od mobów krew
a z ziemi kurzawa. Tu trochę tego mało a szkoda. Brakuje tu też auto_point'a który sam odwraca się
do najbliższego moba w którego uderzamy. Co mogę pochwalić to animacje dodatkowych skili :)
Nie wspomnę też o ciekawie wymodelowanych postaciach 10/10 :ugeek:
Ogółem taka mała gierka to idealny chwyt do CV. Pracodawca ma już demo twoich możliwości ;)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości