NAG

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

NAG

Postautor: Mortus » 03 gru 2013, 22:19

Witam, od jakiegoś czasu pracuję nad kolejną grą. Jak na razie nie będę zdradzał tytułu i będę się trzymał jedynie skrótu - NAG. Gra jest prostą nawalanką - trzeba zdobyć jak najwięcej punktów zabijając przeciwników, zanim sami zginiemy. Ogólna mechanika bardzo podobna do mojej poprzedniej gry - "Slasher".

Link do pobrania wersji 1.0:
https://www.dropbox.com/s/lvnniruqr7n3gjf/NAG_v1.0.zip

Sterowanie:

Chodzenie - strzałki
Atak - spacja
umiejętności - A, S, D

Jak na razie postać jest tylko jedna, ale planuję ich 3. Obecnie pracuję nad drugą.

Najpotrzebniejsze informacje są w pliku "PRZECZYTAJ!.txt"

Kilka screenów:
https://www.dropbox.com/s/omcjd43vk06drzv/screen1.JPG
https://www.dropbox.com/s/urj4dg0ay792qij/screen2.JPG
https://www.dropbox.com/s/xdq3jotuazq7boz/screen3.JPG

Oraz druga postać - jeszcze nie gotowa:
https://www.dropbox.com/s/dicztahr4wblw6u/screen4.JPG

Tak na marginesie - wie ktoś jak skutecznie zmienić ikonę *.exe z tej blenderowej na własną?

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: NAG

Postautor: Woobuz » 03 gru 2013, 23:33

Może zrób skrót pliku .exe. Wydaje mi się, że do skrótu można już dać ikonę :)

A co do samej gry - wygląda naprawdę świetnie :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Re: NAG

Postautor: Karricjusz » 04 gru 2013, 22:16

"This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way"

Well, shiet ^^' Nie potrafię tego uruchomić... Jeszcze. Pewnie będę musiał coś spróbować przeinstalować :|
Obrazek

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 05 gru 2013, 21:56

@Karricjusz - szczerze powiedziawszy nigdzie gdzie sprawdzałem tę grę nic takiego się nie działo - dziwne. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję że jednak uda Ci się zagrać ;)

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 29 gru 2013, 9:46

Na razie z ikoną dałem sobie spokój. W międzyczasie, podczas prac nad wersją 2.0 chciałbym pokazać gif-a z drugą postacią, którą aktualnie robię.

https://www.dropbox.com/s/9spyn8g9fdd40vx/hamari_gif.gif

oraz zapraszam do całego albumu:
https://www.dropbox.com/sh/js0cvlqm06255n6/iNZRLo_dmZ#/

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: NAG

Postautor: Fyex » 01 sty 2014, 21:11

Siemka, świetna gra. :) Mógł byś mi zdradzić skrypt na linie kończące zarys postaci :).
(te czarne linie jak w grach pod mange :) )

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: NAG

Postautor: CacholaPL » 02 sty 2014, 20:18

Fyex pisze:Siemka, świetna gra. :) Mógł byś mi zdradzić skrypt na linie kończące zarys postaci :).
(te czarne linie jak w grach pod mange :) )

http://www.code.blendswap.com/blends/view/66707, przy okazji generuje on wygląd Cartoon
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
Mortus
Posty: 88
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:06

Re: NAG

Postautor: Mortus » 05 sty 2014, 11:27

Żadne skrypty nie są potrzebne.
@CacholaPL - próbowałem tego kiedyś. Z daleka wygląda nawet fajnie, ale na zbliżeniu to jest kompletna porażka.

Ja mam na to całkiem inny sposób. Biorę obiekt, duplikuję go, W->Flip Normals i lekko powiększam. Oczywiście nie można sobie od tak powiększyć i już, trzeba to zrobić tak by wyglądało to na kontur. Ustawiam kolor czarny i shadeless. Dla pokazania zrobiłem coś takiego na szybko:
https://www.dropbox.com/s/cu8lu0mi1sop12a/toon_kontur.blend

Jednak trzeba brać pod uwagę fakt, że blender musi obliczać 2x więcej obiektów.

Awatar użytkownika
CacholaPL
Posty: 118
Rejestracja: 15 gru 2013, 20:14

Re: NAG

Postautor: CacholaPL » 05 sty 2014, 12:46

Mortus pisze:Żadne skrypty nie są potrzebne.
@CacholaPL - próbowałem tego kiedyś. Z daleka wygląda nawet fajnie, ale na zbliżeniu to jest kompletna porażka.

Ja mam na to całkiem inny sposób. Biorę obiekt, duplikuję go, W->Flip Normals i lekko powiększam. Oczywiście nie można sobie od tak powiększyć i już, trzeba to zrobić tak by wyglądało to na kontur. Ustawiam kolor czarny i shadeless. Dla pokazania zrobiłem coś takiego na szybko:
https://www.dropbox.com/s/cu8lu0mi1sop12a/toon_kontur.blend

Jednak trzeba brać pod uwagę fakt, że blender musi obliczać 2x więcej obiektów.

O tym nie pomyślałem, chyba jestem zbyt mało kreatywny :|
Mam wiele ambitnych planów, tylko jestem zbyt leniwy

Awatar użytkownika
Fyex
Posty: 68
Rejestracja: 23 sie 2012, 0:16
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: NAG

Postautor: Fyex » 07 sty 2014, 18:26

Mortus pisze:Żadne skrypty nie są potrzebne.
@CacholaPL - próbowałem tego kiedyś. Z daleka wygląda nawet fajnie, ale na zbliżeniu to jest kompletna porażka.

Ja mam na to całkiem inny sposób. Biorę obiekt, duplikuję go, W->Flip Normals i lekko powiększam. Oczywiście nie można sobie od tak powiększyć i już, trzeba to zrobić tak by wyglądało to na kontur. Ustawiam kolor czarny i shadeless. Dla pokazania zrobiłem coś takiego na szybko:
https://www.dropbox.com/s/cu8lu0mi1sop12a/toon_kontur.blend

Jednak trzeba brać pod uwagę fakt, że blender musi obliczać 2x więcej obiektów.

Dobra dość spoko pomysł, ale jest to dobry pomysł tylko pod animacje.
Myślę że dodawanie 2 obiektu w każdym obiekcie gry strasznie obciąża silnik, i jest to bardzo głupi pomysł (jeżeli się mylę proszę mnie poprawić)


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość