Blender Farmer

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Blender Farmer

Postautor: Woobuz » 01 gru 2013, 13:40

Witam :)

Wczoraj zachciało mi się zrobić jakąś minigierkę w Blenderze. Po kilku próbach udało mi się stworzyć coś w rodzaju Farmera. Koncepcja jest bardzo prosta: sadzimy nasionka marchewki i po jakimś czasie rośnie nam dorosła marchewka. Jednak podczas pracy natrafiłem na kilka błędów, które opiszę za chwilę.

Sporo czasu siedziałem przy kostkach logiki - praktycznie tylko na nich stworzyłem projekt ( jedynie skrypt na MouseLook znalazłem gdzieś w Internetach :P ). Wszystko wydaje się pokręcone, ale gra działa "prawie" prawidłowo. Grę podzieliłem na dwie części - zbieranie marchewki dojrzałej oraz sadzenie ( kolejno "Gra" i "Gra2" ). A teraz przedstawię, na jakie problemy natrafiłem:

GRA

- kiedy chcę "zebrać" jedną marchewkę, znikają wszystkie
- podczas stawiania drugiej pochodni, pierwsza traci światło ( problem ten występuje także w Grze2 )

GRA2

- na 5 layerze znajduje się system rośnięcia marchewki (działa prawidłowo), ale po "eksportowaniu" go do layera nr.1 duża marchew się nie pojawia (obiekt empty, który ją spawnuje tak)

Załączam plik: http://hostuje.net/file.php?id=81858dec ... ce8d9fad55

Jeżeli zauważycie jeszcze inne błędy, albo macie jakieś rady - piszcie ;)

Pozdrawiam

PS: Plik "Anim1" w tym projekcie jest nieważny :P
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość