Speed Boat

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Speed Boat

Postautor: araagon » 30 sie 2013, 21:48

http://youtu.be/zvRc4-4E9gU
Mój nowy projekt, dopiero zaczynam. Więcej info wkrótce!!
araagon

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Speed Boat

Postautor: araagon » 09 wrz 2013, 19:37

W związku z projektem zwracam się z prośbą o pomoc. Najbardziej zależy mi na stworzeniu prostego systemu odmierzania i zapisywania czasu z jednego punktu do drugiego. W późniejszym czasie myśle nad jakimś prostym AI. Jeżeli ktoś może pomóc to będę wdzięczny.
araagon

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 663
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Speed Boat

Postautor: maniek » 10 wrz 2013, 9:19

Może projekt martinsh'a się przyda : http://devlog-martinsh.blogspot.com/201 ... -link.html
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Speed Boat

Postautor: mardraq » 11 wrz 2013, 14:40

Podoba mi się wykonanie:)

Masz namiary na jakiegoś tutka o zrobieniu tej pięknej fali za ścigaczem?
Obrazek

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Speed Boat

Postautor: araagon » 11 wrz 2013, 21:28

http://youtu.be/7qpQOcemAeI
Testuje nowe otoczenie do gry.
Te niby fale a raczej ślady to zwykłe "plany" z texturą którą robiłem w Gimpie. Niedługo wrzucę Blenda to zobaczysz sobie jak to jest prosto zrobione.
araagon

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Speed Boat

Postautor: mardraq » 12 wrz 2013, 9:06

To nowe otoczenie jest całkiem spoko, bardziej urozmaicone i ciekawsze :)
Obrazek

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Speed Boat

Postautor: araagon » 12 wrz 2013, 10:48

To dobrze że ci się podoba, wieczorem wrzucę Blenda to protestujecie wszyscy wydajność. U mnie jest 60fps. Ogólnie scena jest bardzo rozbudowana, sporo ilość polygonów, na początku jest krótka zawiecha ale potem zaczyna działać skrypt LOD i wszystko wraca do normy.
Mam zamiar jeszcze podzielić cały obszar lądu na sekcje tak aby odciążyć jeszcze grafikę.
W sumie to przydałaby się pomoc bo sam to nie dam rady chyba z tym wszystkim.
araagon

araagon
Posty: 238
Rejestracja: 19 lip 2012, 6:15

Re: Speed Boat

Postautor: araagon » 20 wrz 2013, 16:09

http://www.mediafire.com/?09x6ffafc7ob06j
Pliczek z wstępnym stadium gry.
araagon


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość