RojoFanGames - The Dark Prophecy

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Woobuz » 25 sie 2013, 21:00

Witam!

Postanowiłem, że stworzę nowy projekt. Zapewne przeczytaliście o fabule w moim poprzednim temacie. Jeżeli nie, to zapraszam :) Toudji przekonał mnie, że jeżeli będę oglądał poradniki, to szybko się nauczę o Blenderze. Dziękuję mu za to. Spróbuję sam stworzyć cały projekt, bez niczyjej pomocy. Oczywiście mogę zadać jakieś pytanie, jeżeli nie znajdę o tym poradnika :)
Postaram się pokazywać postępy w tworzeniu gry poprzez screenshoty.
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Woobuz » 29 sie 2013, 22:31

Mam mały problem. Po zrobieniu mapki stworzyłem nową lampę (spot). Ustawiłem ją w środku mapki, wewnątrz. Lampa nie świeci. Jak mogę to naprawić?

Widok z Solid:

Obrazek

Widok z Texture:

Obrazek
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 725
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: maniek » 31 sie 2013, 20:29

Ciężko zgadywać.. najlepiej jakbyś podesłał plik
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-imprezowe-koszulki.cupsell.pl

Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Karricjusz » 31 sie 2013, 21:41

Mi to wygląda jakbyś zapomniał zmienić domyślne Mutlitexture na GLSL... Mam teraz trochę ciężko z Blenderem, ale może udało mi się utrafić?
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Woobuz » 31 sie 2013, 22:31

No właśnie w tym problem, że na GLSL tak się dzieje. Na multitexture jest takie "wypełnienie" obiektu światłem. Daję plik:

http://hostuje.net/file.php?id=acc408c4 ... fbb6c73c3e
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Karricjusz
Posty: 54
Rejestracja: 22 lip 2012, 18:41

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Karricjusz » 31 sie 2013, 23:04

Zadziałało mi jak odwróciłem kierunek normali w tym, hm, budynku. Chyba tędy droga
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: RojoFanGames - The Dark Prophecy

Postautor: Woobuz » 31 sie 2013, 23:56

Ok, dziękuję serdecznie :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość