Lokacja exterior nr 1

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: janek » 27 cze 2013, 20:22

Właśnie piszę tutorial o prawidłowej konfiguracji i optymalizacji 3 czynników: słońca, nieba i cieni. Zarzucę pare dobrych skryptów które pozwolą ci zaoszczędzić trochę fps'ów.

gdzie na jeden element dałem 12 trójkątów- chcę to zredukować do 4, co zmniejszy ilość trójkątów trawy o 66%.

Przygotuj to jak drugi model do LOD'a.

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 27 cze 2013, 20:45

Czekam z niecierpliwością na poradnik. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 05 sie 2013, 22:48

Zmieniam trochę kolorystykę lokacji. Nowy element- droga- (klikniecie prowadzi do obrazy o większej rozdzielczości)- widok z BGE:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: Woobuz » 06 sie 2013, 16:28

Wygląda świetnie :) Jestem ciekaw, jak by to wyglądało, gdyby kolorystyka była bardziej brudna i mroczna ;)

Myślę tu o malutkiej zmianie tekstury ścieżki na bardziej brudną, żeby kamienie nie świeciły, ale byłyby takie.. "ciemne" :P Do tego można jeszcze nieco zmniejszyć te kamyczki.. wydają się trochę za duże :P

Tak czy inaczej gratulacje :mrgreen: Czekam na kolejne screeny ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 07 sie 2013, 7:24

Dziękuję :)

Świeciło się, bo ustawiłem źle moc lampy i wartości przy mapie spec.

Inna wersja- trochę mroczniejsza i zmniejszona lekko droga :)

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 274
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: Woobuz » 07 sie 2013, 11:22

Dokładnie o czymś takim myślałem :) Taka ścieżka doda klimatu do gry, jestem tego pewien ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 09 lis 2013, 1:00

Z pewnych względów, nazwijmy to proceduralnych, muszę chwilowo zawiesić prace nad lokacją.
Niemniej jednak coś dla siebie robię. To co chcę Wam pokazać nie będzie miało bezpośredniego związku z tworzeniem gier. Jest to fan art postaci Achai z cyklu "Achaja" autorstwa Andrzeja Ziemiańskiego:

Obrazek

Modelowanie w Blenderze, render w Cycles (600 sampli), tekstury i post produkcja w Gimpie.
Obrazek


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość