Lokacja exterior nr 1

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 06 cze 2013, 15:08

Oj dawno mnie tu nie było :D .
Kiedyś na starym Tromanie chyba, zapytany zostałem, czy wymodeluję postać z moją buźką, właśnie się za taką zabieram.
Zrobiłem model hp mojej główki, który posłuży do tworzenia odpowiedniej postaci:
Obrazek

A tera prośba: na gimpuj.info wstawiłem ankietęz pytaniem jaką postać lp z własną głową mam stworzyć- możecie głosować tam lub piszcie tutaj.
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 11 cze 2013, 22:38

Jeszcze nie postać z moja główką, ale już pierwsza, z próbną animacją chodu (bardzo jeszcze pokraczną, lecz już pracuję nad poprawką), sterowana w BGE:
Obrazek
Co do animacji, to jak wspomniałem, będzie konieczna poprawka i to olbrzymia :)
Jeżeli znacie jakieś fajne tutoriale odnośnie ustawienia postaci w świecie i zasad sterowania nią i jej animacjami, to proszę, podeślijcie linka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: Woobuz » 12 cze 2013, 21:24

Toż to będzie Mardraq Simulator :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 12 cze 2013, 23:46

Mam nadzieję, że to była pochwała- dzięki :)
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 14 cze 2013, 14:41

Zmieniłem animację chodu, zmieniłem kamerę, dodałem trawkę i skałki i jakieś drzewka:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: Woobuz » 14 cze 2013, 15:35

Aż mi się przypomniało, jak kiedyś grałem w TES V Skyrim. Tekstura kamienia jest bardzo podobna :) Chyba znowu to zainstaluję :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 15 cze 2013, 7:54

Ja skończyłem na TES IV, w V zagram jak potanieje :)
Tekstura skał własna. Tu mała rozdzielczość na licencji CC BY-NC 3.0:
Obrazek
Układ tekstury standardowy: diff, spec, nm.
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 15 cze 2013, 22:51

Sam ocean w Blender Game Engine wygląda tak (kliknij, aby zobaczyć film):

Obrazek

A tu układ tekstur (na pokazie nie zaznaczyłem, ale tekstury maski i nm sa animowane :) )

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mardraq
Posty: 100
Rejestracja: 19 lip 2012, 0:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: mardraq » 18 cze 2013, 10:10

Podczas, gdy ja ciężko pracuję, mój kot wyprawia dziwne rzeczy:

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Lokacja exterior nr 1

Postautor: Woobuz » 18 cze 2013, 13:48

Czarny kot z papieroskiem ( chyba :lol: ) ćwiczy aerobik. Co w tym nadzwyczajnego? :mrgreen:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość