Polowanie

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Polowanie

Postautor: janek » 21 sty 2013, 19:40

Postaram się pomóc/zrobić system twojej gry na ten weekend. Do tego czasu chciałbym abyś poprawił palmy (liście) tak aby były bardziej naturalne, w sensie że jest liście rozchodzą się w różne strony (w dół i góre). Dziczkowi spróbuj dorobić kości. Łukowi daj ciemniejszą teksture. Btw. Bym zapomniał opisz swój pomysł na gre, czyli np: co będzie się robić z zabitym dziczkiem ( obdzierało ze skóry... :P ) itp.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Woobuz » 21 sty 2013, 21:08

Nie wiem, czy da się tak zrobić w pythonie ( wielu rzeczy jeszcze nie wiem :lol: ), ale chciałbym, by zabite zwierzęta miały efekt RagDoll. Może i mam za duże wymagania, ale chciałbym, żeby gra mogła czymś zaskoczyć ;) Co do skórowania, to najbardziej pasowałoby mi takie, jakie jest w FarCry 3 :) Wygląda na proste do skonstruowania, wydaje się zwyczajne, ale jest w nim jakaś magia.

Co do modeli, już biorę się do pracy. Nie jest tego dużo, a czasu mam dość sporo, bo aż 4 godziny :lol:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Woobuz » 21 sty 2013, 21:59

Bardzo proszę, wersja poprawiona:

http://przeklej.net/file_details/50043.html

Zrobiłem nieco ciemniejszą teksturę łuku, dodałem dzikowi kości i poobracałem trochę liście palm. Tyle chyba wystarczy na obecną chwilę, chyba że macie zastrzeżenia do szkieletu dzika :oops:
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Polowanie

Postautor: janek » 25 sty 2013, 20:05

Nie wiem jak inni ale ja mam problem z ściągnięciem tego...??
Edit:
Już działa.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2013, 10:49 przez janek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pagan
Posty: 4
Rejestracja: 25 sty 2013, 3:01
Lokalizacja: Krajna
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Pagan » 25 sty 2013, 21:17

Co do drzew i ogółem flory podejrzyj jak je zrobiono pod tymi linkami:
http://www.invincible.w8w.pl/PL/free.htm
http://opengameart.org/users/yughues

Zależy też dużo od możliwości zarówno BGE jak i twoich.

Pozdrawiam ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Polowanie

Postautor: janek » 26 sty 2013, 10:59

Ok, mógłbym zacząć ale to nie jest jeszcze gotowe... Powinieneś zrobić swoje obiekty w GLSL. Przełożenie z multitexture na GLSL nie potrwa długo a przy tym poćwiczysz trochę.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Woobuz » 26 sty 2013, 13:11

Masz na myśli OpenGL Shading Language? Czyli muszę ustawić cienie dla każdego obiektu, tak?
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Woobuz » 26 sty 2013, 13:39

Chyba o to Ci chodziło:

http://przeklej.net/file_details/51570.html

Zamiast Multitexture ustawiłem GLSL ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."

Awatar użytkownika
janek
Posty: 237
Rejestracja: 19 lip 2012, 14:23
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Polowanie

Postautor: janek » 29 sty 2013, 16:43

Ehh. Właśnie miałem zamiar to pobrać gdy już to zostało skasowane. Zapewne przeklej kasuje pliki po 2 dniach.
Lubu możesz jeszcze raz wrzucić to? Sry ale w weekend miałem straszny zajob i na nic nie miałem czasu i dopiero teraz mam czas aby zając się twoją grą...

Masz na myśli OpenGL Shading Language? Czyli muszę ustawić cienie dla każdego obiektu, tak?

Zgadza się.

Awatar użytkownika
Woobuz
Posty: 272
Rejestracja: 16 wrz 2012, 12:47
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontaktowanie:

Re: Polowanie

Postautor: Woobuz » 29 sty 2013, 20:03

Bardzo proszę:

http://przeklej.net/file_details/52662.html

Może polecisz mi jakąś stronę do hostingu plików? ;)
"Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło. Ale nad tym można i trzeba zapanować. Trzeba się tego nauczyć."


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość