Blackness

Tworzysz grę i chcesz się poszczycić postępami lub zasięgnąć opinii o niej? Pisz śmiało
Awatar użytkownika
maniek
Administrator
Posty: 613
Rejestracja: 18 lip 2012, 11:03

Re: Blackness

Postautor: maniek » 30 maja 2018, 9:31

A no to dobrze... nie może być za łatwo..
Nowy serwis z fajnymi, imprezowymi, niedrogimi koszulkami - http://fajne-koszulki.com.pl

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 47
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: Blackness

Postautor: Jaskier26 » 01 cze 2018, 22:53

W sumie to platformówka to musi być wyzwanie :D Demko? Czemu nie, fajnie by było spróbować tej gry.

Awatar użytkownika
robertdolega
Posty: 96
Rejestracja: 31 sty 2018, 7:00
Kontaktowanie:

Re: Blackness

Postautor: robertdolega » 02 cze 2018, 18:20

Oto demo: https://drive.google.com/open?id=1018QU ... 0ikaQSywqc

4 długie poziomy. Dawajcie znać jak Wam się w to gra :D Ciekawy jestem

Awatar użytkownika
Jaskier26
Posty: 47
Rejestracja: 26 sty 2016, 19:38

Re: Blackness

Postautor: Jaskier26 » 02 cze 2018, 22:48

Ogólnie gra się znakomicie pomimo tego, że rzeczywiście jest trudna (albo mam za mały poziom w platformówkach). Ale wymagający poziom też podsyca apetyt, aby przejść jeszcze raz, jeszcze dalej. Na razie jeszcze jestem na 2 poziomie. Udało mi się zdobyć klucz, ale jeszcze nie znalazłem wyjścia. No i to manewrowanie z jednym życiem i 99 punktami nad tymi kolcami i piłami, a tu jeszcze przeciwnikowi w twarz się wleci :D

Awatar użytkownika
robertdolega
Posty: 96
Rejestracja: 31 sty 2018, 7:00
Kontaktowanie:

Re: Blackness

Postautor: robertdolega » 02 cze 2018, 23:11

Fajnie, że fajnie się gra :) No trudna jest skubana. Ale do przejscia jak już się pogra trochę. Ja to wiem gdzie co jest i przechodzę bez problemu, ale domyślam się jak to jest jak się pierwszy raz w to gra, to labirynt jak trzeba :D

tyser
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2017, 19:09

Re: Blackness

Postautor: tyser » 03 cze 2018, 10:32

gra się fajnie ale zauważyłem dwa problemy:
1. kolizje nie są super dokładne(w niektórych miejscach wystają za kolce niewiele bo niewiele ale potrafi wkurzyć jak na ostatnim życiu się wlezie w coś takiego i niby jest się te 3-4 milimetry od kolca a gra zalicza że się na niego wlazło)
2. to nie zupełnie problem tylko sugestia mianowicie: w większości platformówek jest tak że postać ma jakąś bezwładność np. kiedy puści się klawisz kierunku w trakcie skoku to postać mimo to jeszcze kawałek przeleci tutaj nie i nie jest to złe ale z moim przyzwyczajeniem do tej bezwładności pre razy zginąłem i było mi smutno XD
ale oprócz tego jest zajeiście i z chęcią zagrał bym w więcej poziomów

Awatar użytkownika
robertdolega
Posty: 96
Rejestracja: 31 sty 2018, 7:00
Kontaktowanie:

Re: Blackness

Postautor: robertdolega » 03 cze 2018, 11:45

To raczej nie wina kolcy i ich kolozji tylko tego, że postać to tekstura osadzona na sześcianie. I są miejsca gdzie krawędzie szescianu są trochę oddalone od krawędzi tekstury. I masz rację z tą bezwladnością. W planach jest aby zrobić teraz tą grę na Androida. Ale jak będe kontynuowac prace nad tą grą na PC, to postaram się usunąć te problemy. Dzięki za feedback

tyser
Posty: 27
Rejestracja: 04 paź 2017, 19:09

Re: Blackness

Postautor: tyser » 03 cze 2018, 13:24

skoro to wina kolizji postaci to chyba da się to łatwo poprawić zamieniając sześcian na "capsule"(nie wiem czy w Polskim jest na to jakaś nazwa) i zablokować rotację żeby się nie wywracało(chyba w blenderze jest taka opcja nie pamiętam)

Awatar użytkownika
robertdolega
Posty: 96
Rejestracja: 31 sty 2018, 7:00
Kontaktowanie:

Re: Blackness

Postautor: robertdolega » 05 cze 2018, 18:41

Będzie więcej poziomów także zagrasz sobie ;) Będzie to prototyp gry w wersji na Androida


Wróć do „Gry w trakcie realizacji”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość