Znaleziono 473 wyniki

autor: maniek
09 gru 2018, 21:32
Forum: Fizyka i logika
Temat: Always - logic nodes
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 806

Re: Always - logic nodes

Dopiero teraz znalazłem - tym odpowiednikiem "Always" jest "On Update", który wywoływany jest w każdej klatce
autor: maniek
09 gru 2018, 19:44
Forum: Gry w trakcie realizacji
Temat: [TTG 1] Rudolf biegacz
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 371

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Nvidia GT 540 M
autor: maniek
09 gru 2018, 0:21
Forum: Gry w trakcie realizacji
Temat: [TTG 1] Rudolf biegacz
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 371

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

No fajnie to wygląda.. otoczenie będziesz teksturował czy zostawiasz w takiej szarości?? Na początku fajnie 40fps, ale jak pojawia się drzewo, fps drastycznie spada do 10.. ale to może tylko u mnie
autor: maniek
08 gru 2018, 23:12
Forum: Gry w trakcie realizacji
Temat: [TTG 1] Christmas Nightmare
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 211

Re: [TTG 1] Christmas Nightmare

robertdolega pisze:że im bliżej kamera jest jakiejś tekstury, to spadają klatk


Też to zauważyłem, że klatki spadają im kamera jest bliżej tekstury. A Blendera odpalaj na karcie Nvidii
autor: maniek
07 gru 2018, 20:19
Forum: Gry w trakcie realizacji
Temat: [TTG 1] Rudolf biegacz
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 371

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Tak tak.. odpaliło jest ok;)
autor: maniek
06 gru 2018, 22:31
Forum: Gry w trakcie realizacji
Temat: [TTG 1] Rudolf biegacz
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 371

Re: [TTG 1] Rudolf biegacz

Rozumiem gra typu Endless Run?.. BTW wysłałeś plik backupu *.blend1
autor: maniek
06 gru 2018, 9:33
Forum: Ogólnie
Temat: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 534

Re: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy

System kontroli wersji.. poczytaj sobie bo za dużo by opowiadać ;)
autor: maniek
05 gru 2018, 17:17
Forum: Ogólnie
Temat: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 534

Re: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy

Polecam git'a przy takich projektach.. wtedy nic nie utracisz nawet jak coś się wysypie
autor: maniek
30 lis 2018, 15:59
Forum: Ogólnie
Temat: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 534

Re: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy

No to git!.. Zdążyłem sprawdzić, że obiekty można "appendować", ale sceny nie (tzn można ale też wywala błąd)
autor: maniek
29 lis 2018, 23:05
Forum: Ogólnie
Temat: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 534

Re: Blender wyłącza się po zmianie sceny. Pomocy

Czy BGE będzie działał z Blenderem 2.8? Będzie się ten silnik dało tam dodać? W Blender 2.8 usunęli BGE, więc nie masz co się łudzić. A jeszcze inaczej spróbuj. W Blenderze jest taka fajna funkcja jak Append - sprawdź czy możesz "zaapendować" tą błędną scene do nowego pliku blend i czy bę...

Wyszukiwanie zaawansowane